
search
Udostępnij
Książka jest przeznaczona dla nauczycieli i rodziców uczniów klas I-III. Z opracowania mogą korzystać również terapeuci pracujący z uczniami klas młodszych mającymi trudności w uczeniu się matematyki, można je także przeprowadzić w świetlicy szkolnej.
Charakterystyczną cechą gier i zabaw dydaktycznych jest wysiłek umysłowy i możliwość
Książka jest przeznaczona dla nauczycieli i rodziców uczniów klas I-III. Z opracowania mogą korzystać również terapeuci pracujący z uczniami klas młodszych mającymi trudności w uczeniu się matematyki, można je także przeprowadzić w świetlicy szkolnej.
Charakterystyczną cechą gier i zabaw dydaktycznych jest wysiłek umysłowy i możliwość samokontroli (wygrać, znaczy wykonać poprawnie)..Gry rozwijają w dzieciach pomysłowość, wymagają używania ścisłej i zrozumiałej terminologii, a także wysiłku woli i działania według planu. Przestrzeganie reguł często wymusza podporządkowanie swoich interesów, interesom grupy.
W książce zaprezentowano 75 gier i zabaw dydaktycznych, przy czym niektóre mają kilka wersji, a wprowadzając zmiany w regułach można tworzyć nowe.
Opracowane gry i zabawy dydaktyczne mają na celu:
1) kształtowanie pojęcia liczby,
2) doskonalenie techniki rachunkowej,
3) stosowanie umiejętności praktycznych i rozumienie struktury zadania tekstowego,
4) zastosowanie wybranych pojęć geometrycznych w różnych sytuacjach życiowych.
Do przeprowadzenia niektórych gier i zabaw są niezbędne odpowiednie środki dydaktyczne, które są w każdej szkole bądź są proste do przygotowania. Każda propozycja jest poprzedzona opisem celów dydaktycznych, jakie można osiągnąć.
POŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ. Mamy na stanie, wysyłamy od razu.
Darmowa dostawa już od 59.99 zł
Zamów tel.: tel.: 508768309 (Kamila)
Pon. – Pt. 8:00 – 15:00
Przemysław Rudź, Maciej Maćkowiak
SBMZofia Pomianowska, Maria Zagnińska
GregPowiadom mnie o zmianie ceny.
Książka jest przeznaczona dla nauczycieli i rodziców uczniów klas I-III. Z opracowania mogą korzystać również terapeuci pracujący z uczniami klas młodszych mającymi trudności w uczeniu się matematyki, można je także przeprowadzić w świetlicy szkolnej.
Charakterystyczną cechą gier i zabaw dydaktycznych jest wysiłek umysłowy i ...