WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

KODOWANIE DLA UCZNIA. ZABAWY BEZ KOMPUTERA! KSIĄŻKA Z NAKLEJKAMI. KAPITAN NAUKA 7-8 LAT

search

KODOWANIE DLA UCZNIA. ZABAWY BEZ KOMPUTERA! KSIĄŻKA Z NAKLEJKAMI. KAPITAN NAUKA 7-8 LAT

Katarzyna Michalec

Edgard

9788367816526

28.5 x 20.5

24

Kapitan Nauka

7+

miękka

Kodowanie dla ucznia (7–8 lat) to bogato ilustrowana książka wprowadzająca uczniów młodszych klas podstawowych w świat kodowania bez użycia komputera. Zawiera zabawy z sekwencjami i algorytmami oraz ćwiczenia na wyznaczanie tras i tworzenie kodu. Zadania z kodami oparte są na literach, liczbach i symbolach, aby rozwijać myślenie abstrakcyjne,

Kodowanie dla ucznia (7–8 lat) to bogato ilustrowana książka wprowadzająca uczniów młodszych klas podstawowych w świat kodowania bez użycia komputera. Zawiera zabawy z sekwencjami i algorytmami oraz ćwiczenia na wyznaczanie tras i tworzenie kodu. Zadania z kodami oparte są na literach, liczbach i symbolach, aby rozwijać myślenie abstrakcyjne, poszerzać zasób słownictwa oraz utrwalać umiejętności matematyczne u dzieci.

Łamigłówki stanowią również świetne wprowadzenie w podstawy robotyki i informatyki. Zostały tak przygotowane, aby nauka programowania kojarzyła się z ciekawym wyzwaniem – zgodnie z ideą STEM.

STEM to nowe podejście do nauki zachęcające do rozwiązywania problemów metodą prób i poprawek, łącząc przy tym wiedzę z różnych dziedzin, takich jak: nauki ścisłe, nowoczesne technologie, inżynieria oraz matematyka.

czytaj więcej
Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
5,16 zł
12,90 zł
Taniej o: 7.74 zł (-60%)


Recenzje

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz swoją opinię

KODOWANIE DLA UCZNIA. ZABAWY BEZ KOMPUTERA! KSIĄŻKA Z NAKLEJKAMI. KAPITAN NAUKA 7-8 LAT

Kodowanie dla ucznia (7–8 lat) to bogato ilustrowana książka wprowadzająca uczniów młodszych klas podstawowych w świat kodowania bez użycia komputera. Zawiera zabawy z sekwencjami i algorytmami oraz ćwiczenia na wyznaczanie tras i tworzenie kodu. Zadania z kodami oparte są na literach, liczbach i symbolach, aby rozwijać myślenie abstrakcyjne, ...

Napisz swoją opinię