search
Udostępnij
Darmowa dostawa już od 100 zł
ak prowadzić zajęcia umuzykalniające z dziećmi w wieku od 1,5 roku do 3 lat?
Jak fachowo rozwijać u nich umiejętności muzyczno-rytmiczne, nie będąc rytmikiem?
Jak sprawić, by takie zajęcia były dla dzieci prawdziwą przyjemnością?
Publikacja, którą trzymasz w rękach, jest odpowiedzią na powyższe pytania. Nie dajemy Ci kolejnych
ak prowadzić zajęcia umuzykalniające z dziećmi w wieku od 1,5 roku do 3 lat?
Jak fachowo rozwijać u nich umiejętności muzyczno-rytmiczne, nie będąc rytmikiem?
Jak sprawić, by takie zajęcia były dla dzieci prawdziwą przyjemnością?
Publikacja, którą trzymasz w rękach, jest odpowiedzią na powyższe pytania. Nie dajemy Ci kolejnych scenariuszy zajęć, w oparciu o które takie zajęcia można zrealizować ? ta publikacja to kompletne, już przeprowadzone zajęcia, nagrane w formie audio! Wkładasz płytę do odtwarzacza i dzieci po prostu zaczynają się przy niej bawić ? prościej się nie da!
Na publikację składają się:
płyta CD 1 z kompletnymi, przeprowadzonymi zajęciami, zarejestrowanymi w formie audio, podzielonymi na pięć poziomów ? z każdym poziomem wzrasta ich intensywność, różnorodność i poziom trudności;
NOWOŚĆ: płyta CD 2 zawierająca poszczególne zabawy z każdego poziomu, bez instrukcji słownej dotyczącej sposobu ich wykonania ? ten wariant przyda się, gdy dzieci poznają już dobrze konkretne zabawy i nie będą potrzebowały słownych wskazówek, jak przy danym nagraniu muzycznym należy się bawić. Dzięki tej płycie nauczyciel dostaje do ręki narzędzie pracy pozwalające na prowadzenie zabaw na zupełnie nowym poziomie;
książeczka, w której zamieszczono konspekty zajęć nagranych na płytę (jako pomoc zawierająca słowa piosenek i krótkie opisy, które precyzują polecenia zarejestrowane na nagraniu).
Zajęcia podzielone zostały na pięć poziomów. Z każdym kolejnym poziomem wzrasta ich intensywność, różnorodność i poziom trudności.
Z publikacji można korzystać na kilka sposobów:
stopniować trudność zajęć (zalecane), a więc zacząć od pierwszego poziomu (niezależnie od wieku dzieci) i w miarę opanowania przez nie kolejnych, coraz to trudniejszych zadań ? przechodzić na następne poziomy;
dopasować trudność do wieku i możliwości dzieci, np. z trzylatkami można zacząć od poziomu III (a poziomy I i II można wykorzystać jako niezależne zabawy);
dobierając zabawę do potrzeb ? każdą aktywność potraktować jako niezależną od innych i wykorzystać jako przerywnik między zajęciami, zaproszenie do zabawy itd.;
wybierając poszczególne zabawy prowadzone przez lektora (z płyty CD 1): jeżeli chcemy zaproponować dzieciom konkretną zabawę ? wystarczy wybrać numer odpowiedniego utworu na płycie;
NOWOŚĆ: wybierając poszczególne zabawy bez instrukcji lektora (z płyty CD 2): ten wariant przyda się, gdy dzieci poznają już dobrze konkretne zabawy i nie będą potrzebowały słownych wskazówek, jak przy danym nagraniu muzycznym należą się bawić.
POŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ. Mamy na stanie jesteśmy gotowi do wysyłki.
Darmowa dostawa już od 100 zł
Na razie nie dodano żadnej recenzji.