
search
Udostępnij
ak prowadzić zajęcia umuzykalniające z dziećmi w wieku od 1,5 roku do 3 lat?
Jak fachowo rozwijać u nich umiejętności muzyczno-rytmiczne, nie będąc rytmikiem?
Jak sprawić, by takie zajęcia były dla dzieci prawdziwą przyjemnością?
Publikacja, którą trzymasz w rękach, jest odpowiedzią na powyższe pytania. Nie dajemy Ci kolejnych
ak prowadzić zajęcia umuzykalniające z dziećmi w wieku od 1,5 roku do 3 lat?
Jak fachowo rozwijać u nich umiejętności muzyczno-rytmiczne, nie będąc rytmikiem?
Jak sprawić, by takie zajęcia były dla dzieci prawdziwą przyjemnością?
Publikacja, którą trzymasz w rękach, jest odpowiedzią na powyższe pytania. Nie dajemy Ci kolejnych scenariuszy zajęć, w oparciu o które takie zajęcia można zrealizować ? ta publikacja to kompletne, już przeprowadzone zajęcia, nagrane w formie audio! Wkładasz płytę do odtwarzacza i dzieci po prostu zaczynają się przy niej bawić ? prościej się nie da!
Na publikację składają się:
płyta CD 1 z kompletnymi, przeprowadzonymi zajęciami, zarejestrowanymi w formie audio, podzielonymi na pięć poziomów ? z każdym poziomem wzrasta ich intensywność, różnorodność i poziom trudności;
NOWOŚĆ: płyta CD 2 zawierająca poszczególne zabawy z każdego poziomu, bez instrukcji słownej dotyczącej sposobu ich wykonania ? ten wariant przyda się, gdy dzieci poznają już dobrze konkretne zabawy i nie będą potrzebowały słownych wskazówek, jak przy danym nagraniu muzycznym należy się bawić. Dzięki tej płycie nauczyciel dostaje do ręki narzędzie pracy pozwalające na prowadzenie zabaw na zupełnie nowym poziomie;
książeczka, w której zamieszczono konspekty zajęć nagranych na płytę (jako pomoc zawierająca słowa piosenek i krótkie opisy, które precyzują polecenia zarejestrowane na nagraniu).
Zajęcia podzielone zostały na pięć poziomów. Z każdym kolejnym poziomem wzrasta ich intensywność, różnorodność i poziom trudności.
Z publikacji można korzystać na kilka sposobów:
stopniować trudność zajęć (zalecane), a więc zacząć od pierwszego poziomu (niezależnie od wieku dzieci) i w miarę opanowania przez nie kolejnych, coraz to trudniejszych zadań ? przechodzić na następne poziomy;
dopasować trudność do wieku i możliwości dzieci, np. z trzylatkami można zacząć od poziomu III (a poziomy I i II można wykorzystać jako niezależne zabawy);
dobierając zabawę do potrzeb ? każdą aktywność potraktować jako niezależną od innych i wykorzystać jako przerywnik między zajęciami, zaproszenie do zabawy itd.;
wybierając poszczególne zabawy prowadzone przez lektora (z płyty CD 1): jeżeli chcemy zaproponować dzieciom konkretną zabawę ? wystarczy wybrać numer odpowiedniego utworu na płycie;
NOWOŚĆ: wybierając poszczególne zabawy bez instrukcji lektora (z płyty CD 2): ten wariant przyda się, gdy dzieci poznają już dobrze konkretne zabawy i nie będą potrzebowały słownych wskazówek, jak przy danym nagraniu muzycznym należą się bawić.
Niedostępny
Darmowa dostawa już od 59.99 zł
Zamów tel.: tel.: 508768309 (Kamila)
Pon. – Pt. 8:00 – 15:00
Powiadom mnie o zmianie ceny.