
search
Udostępnij

KAIZEN to pierwsza na świecie książka przybliżająca zachodnim menedżerom kaizen – japońską filozofię zarządzania opartą na ciągłym doskonaleniu. Premiera tej książki była kamieniem milowym teorii zarządzania, szczególnie systemów jakości. Dla autora natomiast był to początek misji popularyzowania i adaptowania kaizen w firmach
KAIZEN to pierwsza na świecie książka przybliżająca zachodnim menedżerom kaizen – japońską filozofię zarządzania opartą na ciągłym doskonaleniu. Premiera tej książki była kamieniem milowym teorii zarządzania, szczególnie systemów jakości. Dla autora natomiast był to początek misji popularyzowania i adaptowania kaizen w firmach zachodnich. Misji, dla której wyzwaniem były różnice mentalności Japonii i Zachodu. Czytamy w przedmowie: "(...) zachodni menedżerowie preferują nagłe zmiany, oparte na technologiach i znacznych inwestycjach, Japończycy wolą małymi krokami nieustannie doskonalić procesy, opierając się na zdrowym rozsądku i zaangażowaniu pracowników. (...) Te dwa różne podejścia autor nazywa innowacyjnością i kaizen. Wyzwaniem, jakie stawia przed menedżerami, jest zaadoptowanie ich obu. Bowiem jedynie synergia innowacyjności i kaizen warunkuje osiągnięcie trwałego sukcesu.

POŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ. Mamy na stanie, wysyłamy od razu.
DOSTAWA ZA 0 zł!
Zamów tel.: tel.: 508768309 (Kamila)
Pon. – Pt. 8:00 – 15:00