TORBY NA PREZENTYBez%20tytu%C5%82u_2.png 

CONTENT MARKETING. OD STRATEGII DO EFEKTÓW Justyna Bakalarska-Stankiewicz

CONTENT MARKETING. OD STRATEGII DO EFEKTÓW Justyna Bakalarska-Stankiewicz - One Press
search

    CONTENT MARKETING. OD STRATEGII DO EFEKTÓW Justyna Bakalarska-Stankiewicz

    Justyna Bakalarska-Stankiewicz

    One Press

    9788328368514

    20.8 x 13.8

    200

    miękka


    Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w każdej sekundzie. Do tego stanu rzeczy przyczyniają się także marketerzy, którzy w obliczu ślepoty bannerowej


    Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w każdej sekundzie. Do tego stanu rzeczy przyczyniają się także marketerzy, którzy w obliczu ślepoty bannerowej czy też programów do blokowania reklam szukają coraz skuteczniejszych metod przykucia uwagi odbiorcy. Nie jest to łatwe. Według niektórych źródeł średni czas koncentracji internautów w ostatnich latach spadł do 8 sekund - to podobno tyle, ile trwa utrzymanie uwagi przez złotą rybkę. Dlatego sposobem na zwiększenie zainteresowania internetowych "złotych rybek" miał być content marketing, czyli marketing treści. Jednak ten modny trend, realizowany w niewłaściwy sposób, wcale nie prowadzi do osiągnięcia zadowalających efektów. Zamiast tego powoduje jeszcze większy chaos komunikacyjny. Jak temu zaradzić? Tu z pomocą przychodzi Justyna Bakalarska-Stankiewicz, autorka książki, z której dowiesz się między innymi:

    Czego content manager może się nauczyć z oper mydlanych?Dlaczego o swoim odbiorcy powinieneś myśleć jak o przyjacielu?Czy content marketing sprzedaje?Czemu panda, pingwin i koliber powinny mieć wpływ na Twoją strategię?Jak być SMART przy określaniu celów w marketingu treści?W czym marketer powinien upodobnić się do Jezusa?Czy Twoja firma to Mędrzec czy Błazen?Jak pisać do odbiorców, którzy nie czytają?A także wielu innych rzeczy, dzięki którym stworzysz naprawdę skuteczną strategię contentmarketingową dla swojej firmy i marki osobistej.

    czytaj więcej
    Produkt może mieć uszkodzone opakowanie, metkę cenową lub naruszoną plombę fabryczną opakowania.
    Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
    Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
      CONTENT MARKETING. OD STRATEGII DO EFEKTÓW Justyna Bakalarska-Stankiewicz - One Press
      13,97 zł
      39,90 zł
      Taniej o: 25.94 zł (-65%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      CONTENT MARKETING. OD STRATEGII DO EFEKTÓW Justyna Bakalarska-Stankiewicz


      Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w każdej sekundzie. Do tego stanu rzeczy przyczyniają się także marketerzy, którzy w obliczu ślepoty bannerowej czy też ...

      Napisz swoją opinię