search
Udostępnij
Agnieszka Jankowska-Kaczmarek, Natalia Wabińska-Hetman
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
9788374179201
21 x 29.7
112
miękka
Darmowa dostawa już od 100 zł
Niniejsza publikacja została przewidziana jako pomoc dydaktyczna w przedmiotach realizowanych w ramach studiów pierwszego, drugiego stopnia oraz studiów podyplomowych na kierunkach ekonomicznych i socjologicznych związanych z tematyką zarządzania, marketingu oraz socjologii. Książka ta jest przeznaczona również do przeprowadzania zajęć
Niniejsza publikacja została przewidziana jako pomoc dydaktyczna w przedmiotach realizowanych w ramach studiów pierwszego, drugiego stopnia oraz studiów podyplomowych na kierunkach ekonomicznych i socjologicznych związanych z tematyką zarządzania, marketingu oraz socjologii. Książka ta jest przeznaczona również do przeprowadzania zajęć praktycznych dla:
-kadry kierowniczej w organizacjach zróżnicowanych kulturowo,
-pracowników działów marketingu i sprzedaży, ze szczególnym wskazaniem na
eksport
-trenerów i doradców biznesowych.
Publikacja ta może służyć również jako materiał do samodzielnego podnoszenia kompetencji w zakresie umiejętności związanych z działaniem na rynkach zagranicznych. Szczegółową charakterystykę teoretycznych aspektów kulturowych uwarunkowań poruszanych w tejże publikacji, zawarto w książce Otoczenie kulturowe w biznesie międzynarodowym [Bartosik-Purgat 2010]. Wyżej wymieniona książka stanowi podstawowy materiał teoretyczny dla niniejszych materiałów dydaktycznych.
Niedostępny
Darmowa dostawa już od 100 zł
Na razie nie dodano żadnej recenzji.