TORBY NA PREZENTYBez%20tytu%C5%82u_2.png 

KULTUROWE UWARUNKOWANIA BIZNESU MIĘDZYNARODOWEGO MD 318

search

    KULTUROWE UWARUNKOWANIA BIZNESU MIĘDZYNARODOWEGO MD 318

    Agnieszka Jankowska-Kaczmarek, Natalia Wabińska-Hetman

    Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu

    9788374179201

    21 x 29.7

    112

    miękka

    Niniejsza publikacja została przewidziana jako pomoc dydaktyczna w przedmiotach realizowanych w ramach studiów pierwszego, drugiego stopnia oraz studiów podyplomowych na kierunkach ekonomicznych i socjologicznych związanych z tematyką zarządzania, marketingu oraz socjologii. Książka ta jest przeznaczona również do przeprowadzania zajęć

    Niniejsza publikacja została przewidziana jako pomoc dydaktyczna w przedmiotach realizowanych w ramach studiów pierwszego, drugiego stopnia oraz studiów podyplomowych na kierunkach ekonomicznych i socjologicznych związanych z tematyką zarządzania, marketingu oraz socjologii. Książka ta jest przeznaczona również do przeprowadzania zajęć praktycznych dla:

    -kadry kierowniczej w organizacjach zróżnicowanych kulturowo,

    -pracowników działów marketingu i sprzedaży, ze szczególnym wskazaniem na

    eksport

    -trenerów i doradców biznesowych.

    Publikacja ta może służyć również jako materiał do samodzielnego podnoszenia kompetencji w zakresie umiejętności związanych z działaniem na rynkach zagranicznych. Szczegółową charakterystykę teoretycznych aspektów kulturowych uwarunkowań poruszanych w tejże publikacji, zawarto w książce Otoczenie kulturowe w biznesie międzynarodowym [Bartosik-Purgat 2010]. Wyżej wymieniona książka stanowi podstawowy materiał teoretyczny dla niniejszych materiałów dydaktycznych.

    czytaj więcej
    Produkt może mieć uszkodzone opakowanie, metkę cenową lub naruszoną plombę fabryczną opakowania.
    Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
    Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
      6,97 zł
      19,90 zł
      Taniej o: 12.94 zł (-65%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      KULTUROWE UWARUNKOWANIA BIZNESU MIĘDZYNARODOWEGO MD 318

      Napisz swoją opinię