search
Udostępnij
Darmowa dostawa już od 100 zł
Główną tezą prezentowanej pracy jest stwierdzenie, że nikogo nie stać na bezwzględną walkę, a współpraca i porozumienie przynoszą korzyści wszystkim partnerom. Obserwacja sposobów budowania relacji przez przedsiębiorstwa z otoczeniem i poszukiwanie przez nie nowych, często niekonwencjonalnych form współdziałania z różnymi podmiotami nie
Główną tezą prezentowanej pracy jest stwierdzenie, że nikogo nie stać na bezwzględną walkę, a współpraca i porozumienie przynoszą korzyści wszystkim partnerom. Obserwacja sposobów budowania relacji przez przedsiębiorstwa z otoczeniem i poszukiwanie przez nie nowych, często niekonwencjonalnych form współdziałania z różnymi podmiotami nie budzi wątpliwości co do słuszności tej tezy. Dla sceptyków, których nigdy nie brakuje, powinien to być argument silnie przemawiający za przydatnością proponowanych rozwiązań z zakresu budowania relacji między producentami a detalistami.
Niedostępny
Darmowa dostawa już od 100 zł
Na razie nie dodano żadnej recenzji.