WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

RELACJE MIĘDZY PRODUCENTAMI A DETALISTAMI KONTEKST MODELI BIZNESU Marzanna Witek-Hajduk

RELACJE MIĘDZY PRODUCENTAMI A DETALISTAMI KONTEKST MODELI BIZNESU Marzanna Witek-Hajduk - PWN
search

    RELACJE MIĘDZY PRODUCENTAMI A DETALISTAMI KONTEKST MODELI BIZNESU Marzanna Witek-Hajduk

    Marzanna Witek-Hajduk

    PWN

    9788301190514

    16.5 x 24

    242

    miękka

    Główną tezą prezentowanej pracy jest stwierdzenie, że nikogo nie stać na bezwzględną walkę, a współpraca i porozumienie przynoszą korzyści wszystkim partnerom. Obserwacja sposobów budowania relacji przez przedsiębiorstwa z otoczeniem i poszukiwanie przez nie nowych, często niekonwencjonalnych form współdziałania z różnymi podmiotami nie

    Główną tezą prezentowanej pracy jest stwierdzenie, że nikogo nie stać na bezwzględną walkę, a współpraca i porozumienie przynoszą korzyści wszystkim partnerom. Obserwacja sposobów budowania relacji przez przedsiębiorstwa z otoczeniem i poszukiwanie przez nie nowych, często niekonwencjonalnych form współdziałania z różnymi podmiotami nie budzi wątpliwości co do słuszności tej tezy. Dla sceptyków, których nigdy nie brakuje, powinien to być argument silnie przemawiający za przydatnością proponowanych rozwiązań z zakresu budowania relacji między producentami a detalistami.

    czytaj więcej
    Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
    Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
      RELACJE MIĘDZY PRODUCENTAMI A DETALISTAMI KONTEKST MODELI BIZNESU Marzanna Witek-Hajduk - PWN
      19,20 zł
      64,00 zł
      Taniej o: 44.8 zł (-70%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      RELACJE MIĘDZY PRODUCENTAMI A DETALISTAMI KONTEKST MODELI BIZNESU Marzanna Witek-Hajduk

      Główną tezą prezentowanej pracy jest stwierdzenie, że nikogo nie stać na bezwzględną walkę, a współpraca i porozumienie przynoszą korzyści wszystkim partnerom. Obserwacja sposobów budowania relacji przez przedsiębiorstwa z otoczeniem i poszukiwanie przez nie nowych, często niekonwencjonalnych form współdziałania z różnymi podmiotami nie budzi wątpliwości ...

      Napisz swoją opinię