WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

KAPITAŁ KLIENTA W BUDOWANIU WARTOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA Wiesława Caputa

KAPITAŁ KLIENTA W BUDOWANIU WARTOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA Wiesława Caputa - CEDEWU
search

    KAPITAŁ KLIENTA W BUDOWANIU WARTOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA Wiesława Caputa

    Wiesława Caputa

    CEDEWU

    9788375566611

    16.5 x23.5

    380

    miękka

    Wymiana wartości pomiędzy przedsiębiorstwem i klientem odbywa się w warunkach dynamicznych zmian otoczenia, co z perspektywy realizacji celów przedsiębiorstwa oznacza m.in. konieczność ustawicznej rekombinacji działań, rekonstrukcji map biznesu, szukania nowych czy też skoncentrowania działań na utrzymaniu dotychczasowych przewag, tworzenia

    Wymiana wartości pomiędzy przedsiębiorstwem i klientem odbywa się w warunkach dynamicznych zmian otoczenia, co z perspektywy realizacji celów przedsiębiorstwa oznacza m.in. konieczność ustawicznej rekombinacji działań, rekonstrukcji map biznesu, szukania nowych czy też skoncentrowania działań na utrzymaniu dotychczasowych przewag, tworzenia kanałów komunikacyjnych umożliwiających transfer wiedzy dla i od jego interesariuszy. Książka omawiając istotę i znaczenie kapitału klientów w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa oraz prezentując wyniki badań empirycznych zrealizowanych na rynku piwowarskicm w Polsce, jest adresowana zarówno do pracowników naukowych, jak i praktyków zainteresowanych problematyką kreowania relacji z klientami oraz zarządzania wartością klienta. Publikacja może być również wykorzystana jako podręcznik dla: studentów wydziałów ekonomicznych i wydziałów zarządzania, a także słuchaczy kursów i studiów podyplomowych, szczególnie z zakresu: zarządzania, marketingu oraz finansów.


    czytaj więcej
    Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
    Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
      KAPITAŁ KLIENTA W BUDOWANIU WARTOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA Wiesława Caputa - CEDEWU
      15,00 zł
      50,00 zł
      Taniej o: 35 zł (-70%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      KAPITAŁ KLIENTA W BUDOWANIU WARTOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA Wiesława Caputa

      Wymiana wartości pomiędzy przedsiębiorstwem i klientem odbywa się w warunkach dynamicznych zmian otoczenia, co z perspektywy realizacji celów przedsiębiorstwa oznacza m.in. konieczność ustawicznej rekombinacji działań, rekonstrukcji map biznesu, szukania nowych czy też skoncentrowania działań na utrzymaniu dotychczasowych przewag, tworzenia ...

      Napisz swoją opinię