WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

ODPOWIEDZIALNY BIZNES W GOSPODARCE SIECIOWEJ Justyna Szumniak-Samolej

ODPOWIEDZIALNY BIZNES W GOSPODARCE SIECIOWEJ Justyna Szumniak-Samolej - Poltext
search

    ODPOWIEDZIALNY BIZNES W GOSPODARCE SIECIOWEJ Justyna Szumniak-Samolej

    Justyna Szumniak-Samolej

    Poltext

    9788375613605

    23.5 x 16.5

    358

    miękka

    We współczesnej, niezwykle złożonej i usieciowionej gospodarce globalnej wyzwaniem dla praktycznie każdej firmy staje się odnalezienie swojego miejsca i sposobu na sukces w nowym, usieciowionym świecie. Jednym z fenomenów społecznych staje się to, że rozproszone i luźno połączone ze sobą jednostki (konsumenci) potrafią się samoorganizować,

    We współczesnej, niezwykle złożonej i usieciowionej gospodarce globalnej wyzwaniem dla praktycznie każdej firmy staje się odnalezienie swojego miejsca i sposobu na sukces w nowym, usieciowionym świecie. Jednym z fenomenów społecznych staje się to, że rozproszone i luźno połączone ze sobą jednostki (konsumenci) potrafią się samoorganizować, tworzyć wirtualne społeczności i dobrowolnie ze sobą współpracować.

    Jak dokładnie przebiega ten proces?

    Jak zjawiska wywołane rozwojem i ekspansją technologii sieciowych przekształcają biznes?

    Czy wymuszają zmianę dotychczasowych praktyk i stwarzają warunki dla nowej jakości społecznej odpowiedzialności biznesu?

    Książka odpowiada na te pytania, a także na pytania związane z zarządzaniem w czasach produkcji partnerskiej i mediów społecznościowych.

    czytaj więcej
    Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
    Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
      ODPOWIEDZIALNY BIZNES W GOSPODARCE SIECIOWEJ Justyna Szumniak-Samolej - Poltext
      17,97 zł
      59,90 zł
      Taniej o: 41.93 zł (-70%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      ODPOWIEDZIALNY BIZNES W GOSPODARCE SIECIOWEJ Justyna Szumniak-Samolej

      We współczesnej, niezwykle złożonej i usieciowionej gospodarce globalnej wyzwaniem dla praktycznie każdej firmy staje się odnalezienie swojego miejsca i sposobu na sukces w nowym, usieciowionym świecie. Jednym z fenomenów społecznych staje się to, że rozproszone i luźno połączone ze sobą jednostki (konsumenci) potrafią się samoorganizować, [...]

      Napisz swoją opinię