WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

POLITYKA PROMOCJI W KREOWANIU WIZERUNKU PRODUKTU TURYSTYCZNEGO Katarzyna Orfin-Tomaszewska

POLITYKA PROMOCJI W KREOWANIU WIZERUNKU PRODUKTU TURYSTYCZNEGO Katarzyna Orfin-Tomaszewska - Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu...
search

    POLITYKA PROMOCJI W KREOWANIU WIZERUNKU PRODUKTU TURYSTYCZNEGO Katarzyna Orfin-Tomaszewska

    Katarzyna Orfin-Tomaszewska

    Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego

    9788379720859

    17 x 23.7

    234

    miękka

    „Niniejsza monografia jest jedną z nielicznych publikacji naukowych dotyczących problematyki kształtowania wizerunku obszaru turystycznego, zarówno na krajowym jak i międzynarodowym rynku wydawniczym. Koncepcja pracy odwołuje się do problematyki teoretycznej jak i empirycznej. Jest to oryginalne opracowanie teoretyczne jak i pragmatyczne, którego

    „Niniejsza monografia jest jedną z nielicznych publikacji naukowych dotyczących problematyki kształtowania wizerunku obszaru turystycznego, zarówno na krajowym jak i międzynarodowym rynku wydawniczym. Koncepcja pracy odwołuje się do problematyki teoretycznej jak i empirycznej. Jest to oryginalne opracowanie teoretyczne jak i pragmatyczne, którego adresatami są nie tylko przedstawiciele środowisk akademickich. Przedstawione aspekty instrumentalne powinny być cenną pomocą w kształtowaniu polityki promocji turystyki oraz oddziaływania na wizerunek turystyczny przez pracowników jednostek samorządu terytorialnego wszystkich szczebli, a także regionalnych i lokalnych organizacji turystycznych”. prof. dr hab. Aleksander Panasiuk kierownik Katedry Zarządzania Turystyką Uniwersytetu Szczecińskiego

    czytaj więcej
    Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
    Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
      POLITYKA PROMOCJI W KREOWANIU WIZERUNKU PRODUKTU TURYSTYCZNEGO Katarzyna Orfin-Tomaszewska - Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu...
      17,40 zł
      58,00 zł
      Taniej o: 40.6 zł (-70%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      POLITYKA PROMOCJI W KREOWANIU WIZERUNKU PRODUKTU TURYSTYCZNEGO Katarzyna Orfin-Tomaszewska

      „Niniejsza monografia jest jedną z nielicznych publikacji naukowych dotyczących problematyki kształtowania wizerunku obszaru turystycznego, zarówno na krajowym jak i międzynarodowym rynku wydawniczym. Koncepcja pracy odwołuje się do problematyki teoretycznej jak i empirycznej. Jest to oryginalne opracowanie teoretyczne jak i pragmatyczne, którego ...

      Napisz swoją opinię