search
Udostępnij
Darmowa dostawa już od 100 zł
Opracowanie ma na celu dostarczenie czytelnikowi podstawowej wiedzy dotyczącej istoty turystyki biznesowej i jej znaczenia na rynku turystycznym. Publikacja składa się z sześciu rozdziałów. Pierwszy rozdział książki poświęcono teoretycznym podstawom turystyki biznesowej, zaś w drugiej części pracy skupiono się na formach turystyki
Opracowanie ma na celu dostarczenie czytelnikowi podstawowej wiedzy dotyczącej istoty turystyki biznesowej i jej znaczenia na rynku turystycznym. Publikacja składa się z sześciu rozdziałów. Pierwszy rozdział książki poświęcono teoretycznym podstawom turystyki biznesowej, zaś w drugiej części pracy skupiono się na formach turystyki biznesowej, czyli turystyce konferencyjnej i kongresowej, turystyce motywacyjnej i korporacyjnej oraz przemyśle wystawienniczym. Rozdział trzeci dotyczy rynku turystyki biznesowej. W rozdziale czwartym poruszono zagadnienie produktu turystyki biznesowej, a w rozdziale piątym skupiono się na determinantach kształtowania i rozwoju produktu turystyki biznesowej. Ostatnią część opracowania stanowi studium przypadku dotyczące turystyki biznesowej na obszarze województwa zachodniopomorskiego. W treści tego rozdziału zostały wykorzystane wyniki badań ankietowych przeprowadzone w obiektach zakwaterowania zbiorowego zlokalizowanych na terenie województwa zachodniopomorskiego i sklasyfikowanych jako hotele, wśród przewoźników promowych posiadających ofertę dla klientów biznesowych oraz wśród organizatorów biznesowych imprez zbiorowych kreujących i realizujących imprezy zbiorowe dla klienta biznesowego. Na uwagę zasługuje fakt, iż w polskiej literaturze brak jest zwartej publikacji książkowej dotyczącej powyższych zagadnień. Opracowanie niniejsze jest więc w Polsce pierwszą próbą przedstawienia problematyki turystyki biznesowej w takim kształcie.
Niedostępny
Darmowa dostawa już od 100 zł
Na razie nie dodano żadnej recenzji.