TORBY NA PREZENTYBez%20tytu%C5%82u_2.png 

SKUTECZNA KOMUNIKACJA W NOWOCZESNEJ ORGANIZACJI Magdalena Jaworowicz

SKUTECZNA KOMUNIKACJA W NOWOCZESNEJ ORGANIZACJI Magdalena Jaworowicz - Difin
search

    SKUTECZNA KOMUNIKACJA W NOWOCZESNEJ ORGANIZACJI Magdalena Jaworowicz

    Magdalena Jaworowicz

    Difin

    9788380854291

    16 x 23

    230

    miękka

    Jak skutecznie komunikować się ze swoimi konsumentami w dobie nowych mediów i zmieniających się trendów? Jak nawiązywać trwałe relacje z partnerami biznesowymi? Jak motywować pracowników i dawać im poczucie satysfakcji z pracy? Odpowiedzi na te pytania zawiera prezentowana publikacja. W książce autorzy omawiają użyteczne teorie i praktyczne

    Jak skutecznie komunikować się ze swoimi konsumentami w dobie nowych mediów i zmieniających się trendów? Jak nawiązywać trwałe relacje z partnerami biznesowymi? Jak motywować pracowników i dawać im poczucie satysfakcji z pracy? Odpowiedzi na te pytania zawiera prezentowana publikacja. W książce autorzy omawiają użyteczne teorie i praktyczne wskazówki, pomocne w prowadzeniu zewnętrznej i wewnętrznej komunikacji przedsiębiorstw. Publikacja zawiera m.in.: - omówienie trendów w komunikacji społecznej i biznesowej u progu XXI wieku; - szerokie, praktyczne omówienie zasad budowania partnerskich relacji B2B i obsługi klienta; - przegląd narzędzi i działań komunikacyjnych kierowanych do odbiorców końcowych B2C; - wskazówki dotyczące prowadzenia motywującej komunikacji wewnętrznej; - porady na temat budowania wartości dodanej organizacji w duchu CSR.

    czytaj więcej
    Produkt może mieć uszkodzone opakowanie, metkę cenową lub naruszoną plombę fabryczną opakowania.
    Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
    Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
      SKUTECZNA KOMUNIKACJA W NOWOCZESNEJ ORGANIZACJI Magdalena Jaworowicz - Difin
      14,70 zł
      49,00 zł
      Taniej o: 34.3 zł (-70%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      SKUTECZNA KOMUNIKACJA W NOWOCZESNEJ ORGANIZACJI Magdalena Jaworowicz

      Jak skutecznie komunikować się ze swoimi konsumentami w dobie nowych mediów i zmieniających się trendów? Jak nawiązywać trwałe relacje z partnerami biznesowymi? Jak motywować pracowników i dawać im poczucie satysfakcji z pracy? Odpowiedzi na te pytania zawiera prezentowana publikacja. W książce autorzy omawiają użyteczne teorie i ...

      Napisz swoją opinię