search
Udostępnij
Darmowa dostawa już od 100 zł
Pierwsze książki, jakie powstały na temat Six Sigma, sprawiały wrażenie łączenia wielu tematów, które wydawały się zupełnie ze sobą niezwiązane, co powodowało, że firmy wdrażały metodę niejako na siłę. Z upływem czasu i dzięki coraz szerszemu zastosowaniu jedna rzecz stała się jasna: istotne jest to, aby ludzie i organizacje, w
Pierwsze książki, jakie powstały na temat Six Sigma, sprawiały wrażenie łączenia wielu tematów, które wydawały się zupełnie ze sobą niezwiązane, co powodowało, że firmy wdrażały metodę niejako na siłę. Z upływem czasu i dzięki coraz szerszemu zastosowaniu jedna rzecz stała się jasna: istotne jest to, aby ludzie i organizacje, w których pracują, byli ważniejsi niż jakakolwiek stosowana metoda. Sama metoda musi być elastyczna i posiadać zdolności dostosowania się do zaistniałych potrzeb. Właśnie dlatego należało stworzyć coś, co byłoby zgodne ze specyfiką i potrzebami instytucji bankowych. Wybraliśmy zatem najlepsze z zagadnień mieszczących się w obszarze Six Sigma, dołączyliśmy do tego metodologię lean, tworząc jedną całość. Następnie przyszedł czas wytężonej pracy, mającej na celu dostosowanie zagadnień do specyfiki, jaką charakteryzują się instytucje finansowe. Temu wszystkiemu nadaliśmy jedną nazwę: lean banking, „szczupły bank”, w którym wszystkie procesy przebiegają sprawnie, spełniając oczekiwania klientów w sposób natychmiastowy i najlepszy z możliwych. Książka przedstawia zastosowanie najlepszych metodologii: Six Sigma (redukcja kosztów braku jakości) oraz lean (redukcja marnotrawstwa) dostosowanych w taki sposób, że stały się one zespoloną całością nazwaną lean banking.
Niedostępny
Darmowa dostawa już od 100 zł
Na razie nie dodano żadnej recenzji.