WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

TECHNOLOGIE CYFROWE W OBIEKTACH HOTELARSKICH Krzysztof Borodako, Jadwiga Berbeka

TECHNOLOGIE CYFROWE W OBIEKTACH HOTELARSKICH Krzysztof Borodako, Jadwiga Berbeka - C.H.Beck
search

    TECHNOLOGIE CYFROWE W OBIEKTACH HOTELARSKICH Krzysztof Borodako, Jadwiga Berbeka

    Krzysztof Borodako, Jadwiga Berbeka

    C.H.Beck

    9788381985826

    16.5 x 23.8

    142

    miękka

    Na przełomie XX i XXI wieku wzrasta popularność sprzedaży przy wykorzystaniu nowej grupy pośredników na rynku turystycznym - internetowych biur podróży, które umożliwiały konsumentom porównanie cen oraz możliwość zakupu wielu obiektów w jednym miejscu. Rozwinęły się ponadto serwisy społecznościowe, które stały się istotnym sposobem

    Na przełomie XX i XXI wieku wzrasta popularność sprzedaży przy wykorzystaniu nowej grupy pośredników na rynku turystycznym - internetowych biur podróży, które umożliwiały konsumentom porównanie cen oraz możliwość zakupu wielu obiektów w jednym miejscu. Rozwinęły się ponadto serwisy społecznościowe, które stały się istotnym sposobem komunikacji marketingowej. Z tego względu wybór problematyki uważam za niezwykle trafny, a temat aktualny i ważny zarówno z punktu widzenia naukowego, jak i praktyki gospodarczej. Głównym celem recenzowanej publikacji była ocena znaczenia technologii informacyjnych i komunikacyjnych dla kształtowania wizerunku i należy przyznać, że autorzy w pełni ten cel zrealizowali. Przeprowadzone badania uwzględniały zarówno analizę treści stron internetowych, serwisów społecznościowych oraz ocenę treści zamieszczanych na platformie jednego z największych pośredników turystycznych. Przeprowadzona analiza została ponadto zbogacona ciekawymi wywodami teoretycznymi opartymi na wynikach najnowszych badań naukowych z zakresu wykorzystania nowych technologii w hotelarstwie. (...) praca jest interesującą publikacją o charakterze analityczno-informacyjnym, wnoszącą do polskiej literatury istotną nowość z zakresu relacji między tworzeniem wizerunku a wykorzystaniem nowych technologii na rynku usług hotelarskich. Dr. hab. Adam Pawlicz Uniwersytet Szczeciński Autorzy książki są pracownikami Instytut Zarządzania w Kolegium Nauk o Zarządzaniu i Jakości Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.

    czytaj więcej
    Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
    Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
      TECHNOLOGIE CYFROWE W OBIEKTACH HOTELARSKICH Krzysztof Borodako, Jadwiga Berbeka - C.H.Beck
      26,70 zł
      89,00 zł
      Taniej o: 62.3 zł (-70%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      TECHNOLOGIE CYFROWE W OBIEKTACH HOTELARSKICH Krzysztof Borodako, Jadwiga Berbeka

      Na przełomie XX i XXI wieku wzrasta popularność sprzedaży przy wykorzystaniu nowej grupy pośredników na rynku turystycznym - internetowych biur podróży, które umożliwiały konsumentom porównanie cen oraz możliwość zakupu wielu obiektów w jednym miejscu. Rozwinęły się ponadto serwisy społecznościowe, które stały się ...

      Napisz swoją opinię