search
Udostępnij
Darmowa dostawa już od 100 zł
Niemal każdego dnia zarządzający firmą zastanawiają się, jak przekonać pracowników do przeprowadzenia zmiany. Co to dokładnie znaczy? Chodzi o motywowanie załogi do popierania zmian, które firma musi wprowadzać, jeśli chce być nadal konkurencyjna i rozwiązywać najbardziej naglące problemy w szybko zmieniającym się świecie biznesu.
Jeśli
Niemal każdego dnia zarządzający firmą zastanawiają się, jak przekonać pracowników do przeprowadzenia zmiany. Co to dokładnie znaczy? Chodzi o motywowanie załogi do popierania zmian, które firma musi wprowadzać, jeśli chce być nadal konkurencyjna i rozwiązywać najbardziej naglące problemy w szybko zmieniającym się świecie biznesu.
Jeśli chcesz przekonać swoich ludzi do zmiany – i umocnić ich w tej postawie – warto, byś opanował trzy podstawowe umiejętności:
Łączenie różnych stylów przywództwa: wykorzystanie zalet każdego z nich i stosowanie najodpowiedniejszego w danej sytuacji.
Zwalczanie oporu wobec wprowadzonych zmian ze strony zespołu czy działu.
Jasne, stałe i atrakcyjne informowanie o najpoważniejszych przedsięwzięciach firmy i zmianach potrzebnych do ich realizowania.
Ta książka oferuje całe bogactwo praktycznych wskazówek, jak te potrzebne umiejętności doskonalić.
Do książki płyta (CD) do słuchania z najbardziej istotnymi fragmentami.
Niedostępny
Darmowa dostawa już od 100 zł
Na razie nie dodano żadnej recenzji.