Kalendarze 2025 za 1 zł 

STACJE KOLEJOWE. WARSZAWA 1845-1915. ARCHITEKTURA I BUDOWNICTWO

search

    STACJE KOLEJOWE. WARSZAWA 1845-1915. ARCHITEKTURA I BUDOWNICTWO

    Jarosław Zieliński

    Księży Młyn

    9788377294284

    29.5 x 21

    250

    twarda

    Zakładki do książek od 4,95 zł zobacz więcej

    Wysyłamy w 24h + czas dostawy

    14 dni na zwrot produktu

    Koszty dostaw już od 9.99 zł

    Darmowa dostawa już od 100 zł

    Zamów tel.: tel.: 508768309 (Kamila)
          Pon. – Pt. 8:00 – 15:00

    Blik Przelewy24 GPay Paypo Visa Mastercard

    Drugi tom cyklu Stacje kolejowe – architektura i budownictwo został w całości poświęcony warszawskim stacjom epoki zaboru rosyjskiego. Przy wszystkich ograniczeniach będących konsekwencją zniewolenia kraju, rozdarta między wschód i zachód Warszawa borykała się z różnym rozstawem szyn linii kolejowych, wymuszonym połączeniami z drogami

    czytaj więcej
    📚 OUTLET KSIĄŻKOWY – Małe skazy, wielkie okazje! 📚
    Książka może mieć drobne ślady magazynowania, takie jak:
    📌 lekkie zagięcia okładki,
    📌 ryski, przetarcia lub ślady po naklejkach cenowych,
    📌 delikatnie uszkodzone rogi lub okładkę.

    💡 Co najważniejsze?
    ✅ Treść jest kompletna i nieuszkodzona – czytasz bez przeszkód!
    ✅ Pełnowartościowa książka – tylko okładka nosi ślady magazynowania.
    ✅ Świetna okazja na tańszą lekturę!

    Czytasz to samo, ale płacisz mniej! 🏷️📖
    -45%
      65 94 
      119,90 zł
      Taniej o: 53.95 zł


      Niedostępny

      Wysyłamy w 24h + czas dostawy

      14 dni na zwrot produktu

      Koszty dostaw już od 9.99 zł

      Darmowa dostawa już od 100 zł

      Zamów tel.: tel.: 508768309 (Kamila)
            Pon. – Pt. 8:00 – 15:00

      Blik Przelewy24 GPay Paypo Visa Mastercard

      Recenzje

      Napisz swoją opinię

      STACJE KOLEJOWE. WARSZAWA 1845-1915. ARCHITEKTURA I BUDOWNICTWO

      Drugi tom cyklu Stacje kolejowe – architektura i budownictwo został w całości poświęcony warszawskim stacjom epoki zaboru rosyjskiego. Przy wszystkich ograniczeniach będących konsekwencją zniewolenia kraju, rozdarta między wschód i zachód Warszawa borykała się z różnym rozstawem szyn linii kolejowych, wymuszonym połączeniami z drogami żelaznymi ...

      Napisz swoją opinię