WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

DYDAKTYCZNA REFLEKSJA O EDUKACYJNYCH PRIORYTETACH Anna Karpińska, Monika Zińczuk

DYDAKTYCZNA REFLEKSJA O EDUKACYJNYCH PRIORYTETACH Anna Karpińska, Monika Zińczuk - Zak Wydawnictwo Akademickie
search

    DYDAKTYCZNA REFLEKSJA O EDUKACYJNYCH PRIORYTETACH Anna Karpińska, Monika Zińczuk

    PRODUKT NOWY

    Anna Karpińska, Monika Zińczuk

    Zak Wydawnictwo Akademickie

    9788362015818

    394

    miękka

    Przedstawiona praca naukowa cechuje się ważnymi refleksjami dydaktycznymi godnymi zastosowania w procesach nauczania. W części pierwszej autorzy – pedagodzy z wielu ośrodków akademickich analizują nminimalizację niepowodzeń edukacyjnych jako priorytet w dziedzinie kształcenia. Szczególne miejsce poświęcono zatem przeciwdziałaniu i analizie

    Przedstawiona praca naukowa cechuje się ważnymi refleksjami dydaktycznymi godnymi zastosowania w procesach nauczania. W części pierwszej autorzy – pedagodzy z wielu ośrodków akademickich analizują nminimalizację niepowodzeń edukacyjnych jako priorytet w dziedzinie kształcenia. Szczególne miejsce poświęcono zatem przeciwdziałaniu i analizie niepowodzeń szkolnych, problemowi analfabetyzmu, motywowaniu do nauki uczniów sprawiających trudności wychowawcze. W części drugiej analizie poddane zostały relacje szkoły i środowiska jako przestrzenie edukacyjnego dialogu, omówiono kompetencje emocjonalne nauczyciela, ale także uwagę zwrócono na nowe tendencje w kształceniu, jakie niesie edukacja medialna. Przedstawiono także zagrożenia, jakie może powodować cyberświat.

    czytaj więcej
      DYDAKTYCZNA REFLEKSJA O EDUKACYJNYCH PRIORYTETACH Anna Karpińska, Monika Zińczuk - Zak Wydawnictwo Akademickie
      15,44 zł
      44,10 zł
      Taniej o: 28.67 zł (-65%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      DYDAKTYCZNA REFLEKSJA O EDUKACYJNYCH PRIORYTETACH Anna Karpińska, Monika Zińczuk

      Przedstawiona praca naukowa cechuje się ważnymi refleksjami dydaktycznymi godnymi zastosowania w procesach nauczania. W części pierwszej autorzy – pedagodzy z wielu ośrodków akademickich analizują nminimalizację niepowodzeń edukacyjnych jako priorytet w dziedzinie kształcenia. Szczególne miejsce poświęcono zatem przeciwdziałaniu i analizie niepowod...

      Napisz swoją opinię