TORBY NA PREZENTYBez%20tytu%C5%82u_2.png 

REKLAMA CYFROWA. PODRĘCZNIK. ANALIZA DZIAŁAŃ REKLAMOWYCH NAJWIĘKSZYCH ŚWIATOWYCH FIRM MEDIALNYCH

REKLAMA CYFROWA PODRĘCZNIK ANALIZA DZIAŁAŃ REKLAMOWYCH NAJWIĘKSZYCH ŚWIATOWYCH FIRM MEDIALNYCH - Wydawnictwo Uniwersytet...
search

    REKLAMA CYFROWA. PODRĘCZNIK. ANALIZA DZIAŁAŃ REKLAMOWYCH NAJWIĘKSZYCH ŚWIATOWYCH FIRM MEDIALNYCH

    Andrew McStay

    Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

    9788381426176

    17 x 24

    306

    miękka

    W czasach, kiedy przeciętny użytkownik telefonu sprawdza go ponad sto razy dziennie, umiejętność sprawnego poruszania się w świecie mediów cyfrowych jest kluczowa. Ciągła ich ewolucja wymaga, by wciąż aktualizować swoją wiedzę. W tym celu warto sięgnąć po prezentowaną książkę, w której Andrew McStay z pasją analizuje działania

    W czasach, kiedy przeciętny użytkownik telefonu sprawdza go ponad sto razy dziennie, umiejętność sprawnego poruszania się w świecie mediów cyfrowych jest kluczowa. Ciągła ich ewolucja wymaga, by wciąż aktualizować swoją wiedzę. W tym celu warto sięgnąć po prezentowaną książkę, w której Andrew McStay z pasją analizuje działania reklamowe największych światowych firm medialnych i przedstawia szeroki zakres bieżących zmian. Autor podkreśla rolę kreatywności, ale docenia też wkład sztucznej inteligencji w reklamę; komentuje pozorny podział między technikami i artystami w reklamie; omawia zjawiska gromadzenia przez analityków informacji na temat naszego życia; porusza kwestię etyki i praktyk reklamowych adresowanych do dzieci w środowisku cyfrowym. Uwzględniając dynamikę zmian, ukazuje praktyczne działania, w których łączy perspektywy branżowe i naukowe z inspirującymi przykładami. Dużą zaletą książki jest jej przejrzysty układ – czytelnik może szybko przejść do interesujących go zagadnień i pominąć znane mu treści. Nie jest też ona zamkniętą wykładnią wiedzy, ale zachęca do rozważań i realizacji własnych pomysłów. To niezbędne źródło informacji dla praktyków, a także idealny pad ręcznik dla studentów kierunków z takich dziedzin, jak: reklama, media, komunikacja, marketing czy biznes.

    czytaj więcej
    Produkt może mieć uszkodzone opakowanie, metkę cenową lub naruszoną plombę fabryczną opakowania.
    Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
    Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
      REKLAMA CYFROWA PODRĘCZNIK ANALIZA DZIAŁAŃ REKLAMOWYCH NAJWIĘKSZYCH ŚWIATOWYCH FIRM MEDIALNYCH - Wydawnictwo Uniwersytet...
      38,43 zł
      54,90 zł
      Taniej o: 16.47 zł (-30%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      REKLAMA CYFROWA. PODRĘCZNIK. ANALIZA DZIAŁAŃ REKLAMOWYCH NAJWIĘKSZYCH ŚWIATOWYCH FIRM MEDIALNYCH

      W czasach, kiedy przeciętny użytkownik telefonu sprawdza go ponad sto razy dziennie, umiejętność sprawnego poruszania się w świecie mediów cyfrowych jest kluczowa. Ciągła ich ewolucja wymaga, by wciąż aktualizować swoją wiedzę. W tym celu warto sięgnąć po prezentowaną książkę, w której Andrew McStay z pasją analizuje działania reklamowe największych ...

      Napisz swoją opinię