TORBY NA PREZENTYBez%20tytu%C5%82u_2.png 

KOMUNIKACJA MARKETINGOWA. ISTOTA, UWARUNKOWANIA, EFEKTY Teresa Taranko

KOMUNIKACJA MARKETINGOWA. ISTOTA, UWARUNKOWANIA, EFEKTY Teresa Taranko - Wydawnictwo Nieoczywiste
search

    KOMUNIKACJA MARKETINGOWA. ISTOTA, UWARUNKOWANIA, EFEKTY Teresa Taranko

    Teresa Taranko

    Wydawnictwo Nieoczywiste

    9788363391508

    24 x 16.8

    272

    miękka


    Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfikowania i kształtowania zachowań uczestników rynku: konsumentów, pośredników handlowych i konkurentów. Autorka opisuje w niej sposoby wykorzystania mechanizmów

    Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfikowania i kształtowania zachowań uczestników rynku: konsumentów, pośredników handlowych i konkurentów. Autorka opisuje w niej sposoby wykorzystania mechanizmów perswazyjnych związanych z kształtowaniem opinii, postaw i zachowań klientów wobec przedsiębiorstw i ich ofert. Wskazuje na funkcję konkurencyjną komunikacji marketingowej będącej ważnym elementem rywalizacji podmiotów rynkowych o uwagę, wybory i lojalność konsumentów.

    Szczegółowo przedstawia m.in.:
    – istotę komunikacji marketingowej, jej cechy i funkcje,
    – zadania komunikacji marketingowej oraz wykorzystywanych do ich realizacji narzędzi i kanałów przekazu,
    – specyfkę komunikacji marketingowej wybranych kategorii dóbr oferowanych na rynku,
    – uwarunkowania projektowania i realizacji komunikacji marketingowej,
    – czynniki wpływające na osiąganie zakładanych przez przedsiębiorstwo celów komunikacji marketingowej,
    – modele ujmowania i pomiaru efektów komunikacji marketingowej,
    – rezultaty komunikacji marketingowej w czasie (m.in. mediowe, komunikacyjne i biznesowe, kapitał marki i kapitał relacyjny).

    O nowatorskim charakterze tej publikacji stanowią szerokie i wieloaspektowe analizy uwarunkowań realizacji komunikacji marketingowej.

    „Ze względu na duże walory merytoryczne oraz oryginalny sposób ujęcia problematyki książka pani profesor Teresy Taranko z pewnością zainteresuje pracowników naukowych zajmujących się zagadnieniami komunikacji marketingowej, studentów różnych kierunków studiów ekonomicznych i społecznych, właścicieli i pracowników agencji reklamy i komunikacji zintegrowanej, a także menedżerów poszukujących atrakcyjnych i skutecznych form komunikowania się swoich frm i organizacji z rynkiem i otoczeniem”.
    Prof. dr hab. Jan W. Wiktor
    czytaj więcej
    Produkt może mieć uszkodzone opakowanie, metkę cenową lub naruszoną plombę fabryczną opakowania.
    Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
    Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
      KOMUNIKACJA MARKETINGOWA. ISTOTA, UWARUNKOWANIA, EFEKTY Teresa Taranko - Wydawnictwo Nieoczywiste
      48,30 zł
      69,00 zł
      Taniej o: 20.7 zł (-30%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      KOMUNIKACJA MARKETINGOWA. ISTOTA, UWARUNKOWANIA, EFEKTY Teresa Taranko


      Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfikowania i kształtowania zachowań uczestników rynku: konsumentów, pośredników handlowych i konkurentów. Autorka opisuje w niej sposoby wykorzystania mechanizmów perswazyjnych ...

      Napisz swoją opinię