WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

KOMUNIKACJA MARKETINGOWA. ISTOTA, UWARUNKOWANIA, EFEKTY Teresa Taranko

KOMUNIKACJA MARKETINGOWA. ISTOTA, UWARUNKOWANIA, EFEKTY Teresa Taranko - Wydawnictwo Nieoczywiste
search

    KOMUNIKACJA MARKETINGOWA. ISTOTA, UWARUNKOWANIA, EFEKTY Teresa Taranko

    Teresa Taranko

    Wydawnictwo Nieoczywiste

    9788363391508

    24 x 16.8

    272

    miękka


    Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfikowania i kształtowania zachowań uczestników rynku: konsumentów, pośredników handlowych i konkurentów. Autorka opisuje w niej sposoby wykorzystania mechanizmów

    Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfikowania i kształtowania zachowań uczestników rynku: konsumentów, pośredników handlowych i konkurentów. Autorka opisuje w niej sposoby wykorzystania mechanizmów perswazyjnych związanych z kształtowaniem opinii, postaw i zachowań klientów wobec przedsiębiorstw i ich ofert. Wskazuje na funkcję konkurencyjną komunikacji marketingowej będącej ważnym elementem rywalizacji podmiotów rynkowych o uwagę, wybory i lojalność konsumentów.

    Szczegółowo przedstawia m.in.:
    – istotę komunikacji marketingowej, jej cechy i funkcje,
    – zadania komunikacji marketingowej oraz wykorzystywanych do ich realizacji narzędzi i kanałów przekazu,
    – specyfkę komunikacji marketingowej wybranych kategorii dóbr oferowanych na rynku,
    – uwarunkowania projektowania i realizacji komunikacji marketingowej,
    – czynniki wpływające na osiąganie zakładanych przez przedsiębiorstwo celów komunikacji marketingowej,
    – modele ujmowania i pomiaru efektów komunikacji marketingowej,
    – rezultaty komunikacji marketingowej w czasie (m.in. mediowe, komunikacyjne i biznesowe, kapitał marki i kapitał relacyjny).

    O nowatorskim charakterze tej publikacji stanowią szerokie i wieloaspektowe analizy uwarunkowań realizacji komunikacji marketingowej.

    „Ze względu na duże walory merytoryczne oraz oryginalny sposób ujęcia problematyki książka pani profesor Teresy Taranko z pewnością zainteresuje pracowników naukowych zajmujących się zagadnieniami komunikacji marketingowej, studentów różnych kierunków studiów ekonomicznych i społecznych, właścicieli i pracowników agencji reklamy i komunikacji zintegrowanej, a także menedżerów poszukujących atrakcyjnych i skutecznych form komunikowania się swoich frm i organizacji z rynkiem i otoczeniem”.
    Prof. dr hab. Jan W. Wiktor
    czytaj więcej
    Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
    Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
      KOMUNIKACJA MARKETINGOWA. ISTOTA, UWARUNKOWANIA, EFEKTY Teresa Taranko - Wydawnictwo Nieoczywiste
      48,30 zł
      69,00 zł
      Taniej o: 20.7 zł (-30%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      KOMUNIKACJA MARKETINGOWA. ISTOTA, UWARUNKOWANIA, EFEKTY Teresa Taranko


      Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfikowania i kształtowania zachowań uczestników rynku: konsumentów, pośredników handlowych i konkurentów. Autorka opisuje w niej sposoby wykorzystania mechanizmów perswazyjnych ...

      Napisz swoją opinię