TORBY NA PREZENTYBez%20tytu%C5%82u_2.png 

MOTYWACJA PRACOWNIKA A SATYSFAKCJA I LOJALNOŚĆ KLIENTA Łukasz Skowron, Marcin Gąsior

MOTYWACJA PRACOWNIKA A SATYSFAKCJA I LOJALNOŚĆ KLIENTA Łukasz Skowron, Marcin Gąsior - Difin
search

    MOTYWACJA PRACOWNIKA A SATYSFAKCJA I LOJALNOŚĆ KLIENTA Łukasz Skowron, Marcin Gąsior

    Łukasz Skowron, Marcin Gąsior

    Difin

    9788380854277

    16 x 23.5

    238

    miękka

    Publikacja ma na celu uporządkowanie wiedzy na temat relacji między wybranymi wymiarami motywacji, satysfakcji i zaangażowania pracowników oraz satysfakcją i lojalnością klienta. W książce, oprócz przeglądu najważniejszych koncepcji dotyczących wspomnianych zjawisk, a także związków je łączących, zaprezentowano wyniki badań własnych, na
    Publikacja ma na celu uporządkowanie wiedzy na temat relacji między wybranymi wymiarami motywacji, satysfakcji i zaangażowania pracowników oraz satysfakcją i lojalnością klienta. W książce, oprócz przeglądu najważniejszych koncepcji dotyczących wspomnianych zjawisk, a także związków je łączących, zaprezentowano wyniki badań własnych, na podstawie których przygotowany został model prezentujący postulowaną zależność występującą między procesami pracowniczymi a mechanizmami powstawania zadowolenia i lojalności klientów. Pokazano, jak zmiany zaobserwowane w obszarze pracowniczym wpływają na zmiany postaw klientów w ujęciu bezpośrednim i przy założeniu upływu czasu pomiędzy jednym a drugim zjawiskiem. Takie podejście stało się możliwe dzięki przeprowadzeniu badania w trzech okresach sprawozdawczych następujących po sobie z rocznym odstępem czasu.Książka jest przeznaczona zarówno dla naukowców, jak i praktyków biznesowych zajmujących się zagadnieniami pracowniczymi i klienckimi oraz dla studentów kierunków ekonomicznych i biznesowych. Z jednej strony systematyzuje zagadnienia teoretyczne w obszarze satysfakcji i lojalności klienta oraz motywacji i satysfakcji pracownika, z drugiej zaś zawiera studium różnych metod pomiaru omawianych zagadnień.
    czytaj więcej
    Produkt może mieć uszkodzone opakowanie, metkę cenową lub naruszoną plombę fabryczną opakowania.
    Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
    Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
      MOTYWACJA PRACOWNIKA A SATYSFAKCJA I LOJALNOŚĆ KLIENTA Łukasz Skowron, Marcin Gąsior - Difin
      15,00 zł
      49,99 zł
      Taniej o: 34.99 zł (-70%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      MOTYWACJA PRACOWNIKA A SATYSFAKCJA I LOJALNOŚĆ KLIENTA Łukasz Skowron, Marcin Gąsior

      Publikacja ma na celu uporządkowanie wiedzy na temat relacji między wybranymi wymiarami motywacji, satysfakcji i zaangażowania pracowników oraz satysfakcją i lojalnością klienta. W książce, oprócz przeglądu najważniejszych koncepcji dotyczących wspomnianych zjawisk, a także związków je łączących, zaprezentowano wyniki badań własnych, na podstawie których ...

      Napisz swoją opinię