
search
Udostępnij
Wydawnictwo Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi
9788374055147
14.5 x 20.5
244
miękka
Zmiany zachodzące w gospodarce w ciągu ostatnich dwóch lat pokazały, że przedsiębiorstwa działające na rynku muszą cały czas dostosowywać się do stale zmieniającego się otoczenia. Sytuacja kryzysowa, która dotknęła większość firm w Polsce i na świecie pokazała jak ważna w zarządzaniu jest umiejętność szybkiego reagowania,
Zmiany zachodzące w gospodarce w ciągu ostatnich dwóch lat pokazały, że przedsiębiorstwa działające na rynku muszą cały czas dostosowywać się do stale zmieniającego się otoczenia. Sytuacja kryzysowa, która dotknęła większość firm w Polsce i na świecie pokazała jak ważna w zarządzaniu jest umiejętność szybkiego reagowania, tworzenia strategii, które pozwolą przetrwać kryzys.
Niniejsza monografia zawiera nowe spojrzenie na pewne aspekty zarządzania, spojrzenie, które zrodziło się pod wpływem zaistniałej na rynku sytuacji, w której wiele firm ogłasza upadłość, redukuje liczbę pracowników, ale jednocześnie ma do dyspozycji nowe technologie i nieoceniony zasób – wiedzę i umiejętności swoich pracowników
Niedostępny
Darmowa dostawa już od 100 zł
Zamów tel.: tel.: 508768309 (Kamila)
Pon. – Pt. 8:00 – 15:00
Aleksandra Karpińska, Paulina Jabłońska
C.H. BeckPowiadom mnie o zmianie ceny.
Adrian Besley, Katarzyna Kowalczyk
Burda Książki