WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

REPUTACJA PRZEDSIĘBIORSTWA A ZACHOWANIA INWESTORÓW GIEŁDOWYCH PODEJŚCIE EKSPERYMENTALNE Anna Blajer-Gołębiewska

REPUTACJA PRZEDSIĘBIORSTWA A ZACHOWANIA INWESTORÓW GIEŁDOWYCH PODEJŚCIE EKSPERYMENTALNE Anna Blajer-Gołębiewska - Wydaw...
search

    REPUTACJA PRZEDSIĘBIORSTWA A ZACHOWANIA INWESTORÓW GIEŁDOWYCH PODEJŚCIE EKSPERYMENTALNE Anna Blajer-Gołębiewska

    Anna Blajer-Gołębiewska

    Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego

    9788378657972

    17 x 24

    266

    miękka

    Problematyka podjęta w książce dotyczy reputacji przedsiębiorstw, jako czynnika mającego wpływ na zachowania inwestorów giełdowych. Wpisuje się ona w zakres mikroekonomicznej teorii podejmowania decyzji przez podmioty rynkowe oraz w nurt ekonomii behawioralnej czy tez finansów behawioralnych. Dotychczasowe teorie, opisujące decyzje inwestorów

    Problematyka podjęta w książce dotyczy reputacji przedsiębiorstw, jako czynnika mającego wpływ na zachowania inwestorów giełdowych. Wpisuje się ona w zakres mikroekonomicznej teorii podejmowania decyzji przez podmioty rynkowe oraz w nurt ekonomii behawioralnej czy tez finansów behawioralnych. Dotychczasowe teorie, opisujące decyzje inwestorów giełdowych, koncentrowały się głównie na takich determinantach jak wyniki finansowe, napływ nowych informacji, czy też czynniki psychologiczne. Niewiele miejsca w literaturze poświęcono wpływowi reputacji przedsiębiorstwa na zachowania inwestorów giełdowych. Dotychczasowe badania w zakresie reputacji przedsiębiorstw koncentrowały się raczej na budowaniu jej i zarządzaniu nią w kontekście relacji z klientami. Liczba badań dotyczących wpływu reputacji na zachowania i decyzje pozostałych interesariuszy jest znikoma. Celem niniejszej książki jest wypełnienie tych luk poprzez kompleksową analizę reputacji przedsiębiorstwa: jej definicji, wielowymiarowego wpływu na funkcjonowanie i wyniki organizacji, metod pomiaru reputacji, a także poprzez przeprowadzenie eksperymentu ekonomicznego imitującego warunki giełdowe. Badanie to pozwoli na określenie czynników behawioralnych i społecznych wpływających na postrzeganie reputacji.


    czytaj więcej
    Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
    Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
      REPUTACJA PRZEDSIĘBIORSTWA A ZACHOWANIA INWESTORÓW GIEŁDOWYCH PODEJŚCIE EKSPERYMENTALNE Anna Blajer-Gołębiewska - Wydaw...
      11,34 zł
      37,80 zł
      Taniej o: 26.46 zł (-70%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      REPUTACJA PRZEDSIĘBIORSTWA A ZACHOWANIA INWESTORÓW GIEŁDOWYCH PODEJŚCIE EKSPERYMENTALNE Anna Blajer-Gołębiewska

      Problematyka podjęta w książce dotyczy reputacji przedsiębiorstw, jako czynnika mającego wpływ na zachowania inwestorów giełdowych. Wpisuje się ona w zakres mikroekonomicznej teorii podejmowania decyzji przez podmioty rynkowe oraz w nurt ekonomii behawioralnej czy tez finansów behawioralnych. Dotychczasowe teorie, opisujące decyzje inwestorów ...

      Napisz swoją opinię