WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

METODY ILOŚCIOWE W BADANIACH MARKETINGOWYCH Małgorzata Roszkiewicz

METODY ILOŚCIOWE W BADANIACH MARKETINGOWYCH Małgorzata Roszkiewicz - PWN
search

    METODY ILOŚCIOWE W BADANIACH MARKETINGOWYCH Małgorzata Roszkiewicz

    Małgorzata Roszkiewicz

    PWN

    9788301137717

    17 x 24

    352

    miękka

    Celem tej książki jest syntetyczne przedstawienie metodologii marketingowych badań ilościowych wraz z technikami statystycznej analizy danych. Główną jej zaletą są liczne przykłady ukazujące zarówno formułowanie typowych zadań badawczych, jak i zastosowanie konkretnych metod analitycznych do ich rozwiązywania.


    Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
    Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
      METODY ILOŚCIOWE W BADANIACH MARKETINGOWYCH Małgorzata Roszkiewicz - PWN
      14,70 zł
      49,00 zł
      Taniej o: 34.3 zł (-70%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      METODY ILOŚCIOWE W BADANIACH MARKETINGOWYCH Małgorzata Roszkiewicz

      Celem tej książki jest syntetyczne przedstawienie metodologii marketingowych badań ilościowych wraz z technikami statystycznej analizy danych. Główną jej zaletą są liczne przykłady ukazujące zarówno formułowanie typowych zadań badawczych, jak i zastosowanie konkretnych metod analitycznych do ich rozwiązywania.

      Napisz swoją opinię