
search
Udostępnij

Strategiczne zarządzanie w kulturze to pozycja, która (na konkretnych przykładach) odpowiada na pytanie, jak organizacje kulturalne powinny działać, jak planować kolejne kroki i jak się rozwijać, by realizować cele statutowe w sposób skuteczny i dążyć do osiagnięcia pozycji lidera. Książka jest pierwszym na naszym rynku podręcznikiem,
Strategiczne zarządzanie w kulturze to pozycja, która (na konkretnych przykładach) odpowiada na pytanie, jak organizacje kulturalne powinny działać, jak planować kolejne kroki i jak się rozwijać, by realizować cele statutowe w sposób skuteczny i dążyć do osiagnięcia pozycji lidera. Książka jest pierwszym na naszym rynku podręcznikiem, oferującym bardzo dokładne, sprawdzone wzory działania każdemu, kto upatruje swej przyszłości w sektorze kultury.

Niedostępny
Darmowa dostawa już od 59.99 zł
Zamów tel.: tel.: 508768309 (Kamila)
Pon. – Pt. 8:00 – 15:00