search
Udostępnij
Darmowa dostawa już od 100 zł
W książce czytelnik znajdzie informacje na temat nowego usytuowania mediów publicznych i komercyjnych w Polsce.
Media w dzisiejszym świecie stały się potęgą. Niegdyś nazywane czwartą władzą, powoli stają się pierwszą. Mogą nie tylko informować o wydarzeniach, ale wydarzenia te kreować.
Publikacja ukazała się w serii "Edukacja
W książce czytelnik znajdzie informacje na temat nowego usytuowania mediów publicznych i komercyjnych w Polsce.
Media w dzisiejszym świecie stały się potęgą. Niegdyś nazywane czwartą władzą, powoli stają się pierwszą. Mogą nie tylko informować o wydarzeniach, ale wydarzenia te kreować.
Publikacja ukazała się w serii "Edukacja medialna".
"Tytuł niniejszej publikacji Media w Polsce. Pierwsza władza IV RP? powoli staje się uzasadniony, gdyż zarówno politycy, jak i sami ludzie mediów, chętnie przypisują mediom rangę pierwszej władzy. Czy jest to jedynie figura stylistyczna czy trwała wartość - odpowiedzi niechaj poszukują sami Czytelnicy, którym przedstawiamy zbiór tekstów wytrawnych medioznawców, politologów, socjologów i kulturoznawców, którzy polem swoich badań uczynili media".
z Wprowadzenia
prof. dr hab. Marek Sokołowski, Katedra Socjologii, Uniwersytet Warmińsko-Mazurski
Niedostępny
Darmowa dostawa już od 100 zł
Na razie nie dodano żadnej recenzji.