WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

TEORIE KOMUNIKACJI I MEDIÓW 2 Marek Graszewicz, Jerzy Jastrzębowski

TEORIE KOMUNIKACJI I MEDIÓW 2 Marek Graszewicz, Jerzy Jastrzębowski - Atut
search

    TEORIE KOMUNIKACJI I MEDIÓW 2 Marek Graszewicz, Jerzy Jastrzębowski

    Marek Graszewicz, Jerzy Jastrzębowski

    Atut

    9788374326513

    15.5 x 22.6

    274

    miękka

    Zdecydowana większość artykułów w tomie dotyczy zjawiska medializacji. Punkt widzenia większości autorów jest raczej empiryczny niż teoretyczny. Medializacja dotyczy przeróżnych dziedzin społecznej komunikacji, zaś jej zawrotna kariera związana jest niewątpliwie z dynamiką rozwoju funkcyjnego systemu mediów. W konsekwencji inne społeczne

    Zdecydowana większość artykułów w tomie dotyczy zjawiska medializacji. Punkt widzenia większości autorów jest raczej empiryczny niż teoretyczny. Medializacja dotyczy przeróżnych dziedzin społecznej komunikacji, zaś jej zawrotna kariera związana jest niewątpliwie z dynamiką rozwoju funkcyjnego systemu mediów. W konsekwencji inne społeczne systemy funkcyjne jakoś temu wzrostowi usiłują sprostać, a medializacja jest ceną, jaką za to płacą. Na przykład społecznego zainteresowania rozmaitymi epidemiami, które przecież nie są charakterystyczne wyłącznie dla naszych czasów, nie da się wytłumaczyć jakimiś osobliwymi postępami nauk przyrodniczych, w tym szczególnie medycznych. Natomiast świetnie się one tłumaczą zainteresowaniem medialnym. Nie inaczej jest ze sportem, edukacją oraz polityką. Redaktorzy tomu


    czytaj więcej
    Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
    Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
      TEORIE KOMUNIKACJI I MEDIÓW 2 Marek Graszewicz, Jerzy Jastrzębowski - Atut
      10,08 zł
      33,60 zł
      Taniej o: 23.52 zł (-70%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      TEORIE KOMUNIKACJI I MEDIÓW 2 Marek Graszewicz, Jerzy Jastrzębowski

      Zdecydowana większość artykułów w tomie dotyczy zjawiska medializacji. Punkt widzenia większości autorów jest raczej empiryczny niż teoretyczny. Medializacja dotyczy przeróżnych dziedzin społecznej komunikacji, zaś jej zawrotna kariera związana jest niewątpliwie z dynamiką rozwoju funkcyjnego systemu mediów. W konsekwencji inne ...

      Napisz swoją opinię