
search
Udostępnij

Celem podręcznika jest przybliżenie czytelnikowi pojęcia i znaczenia gospodarczego innowacji, które można uznać za jeden z najważniejszych aspektów współczesnych gospodarek. Wynika to z faktu, iż obecnie innowacyjność traktuje się jako jedną z najistotniejszych determinant rozwoju i konkurencyjności gospodarczej. Część uwagi poświęcono
Celem podręcznika jest przybliżenie czytelnikowi pojęcia i znaczenia gospodarczego innowacji, które można uznać za jeden z najważniejszych aspektów współczesnych gospodarek. Wynika to z faktu, iż obecnie innowacyjność traktuje się jako jedną z najistotniejszych determinant rozwoju i konkurencyjności gospodarczej. Część uwagi poświęcono także czynnikom warunkującym zdolność innowacyjną w skali mikro i makroekonomicznej. Książka adresowana jest do studentów zarówno I i II stopnia studiów wyższych, jak również studiów doktoranckich i podyplomowych, takich kierunków ekonomicznych i humanistycznych, jak np.: ekonomia, zarządzanie, międzynarodowe stosunki gospodarcze czy też socjologia. Adresatami podręcznika są także przedstawiciele różnych środowisk i dyscyplin naukowych, a także praktycy zarządzania, przedstawiciele polityki i administracji. z recenzji dr hab. Roberta Ciborowskiego, prof. UwB: „(…) Przedstawiona praca obejmuje zestaw zagadnień z teorii innowacji i ekonomiki innowacji. Autorka w interesujący, nie tylko ze względu na walory poznawcze, ale również na sposób prezentacji poszczególnych problemów i formułowania kolejnych zagadnień, sposób wprowadza studenta w tematykę innowacji i innowacyjności (…)”.

Niedostępny
Darmowa dostawa już od 59.99 zł
Zamów tel.: tel.: 508768309 (Kamila)
Pon. – Pt. 8:00 – 15:00