TORBY NA PREZENTYBez%20tytu%C5%82u_2.png 

DIAGNOSTYKA EDUKACYJNA PODRĘCZNIK AKADEMICKI Bolesław Niemierko

DIAGNOSTYKA EDUKACYJNA PODRĘCZNIK AKADEMICKI Bolesław Niemierko - PWN
search

    DIAGNOSTYKA EDUKACYJNA PODRĘCZNIK AKADEMICKI Bolesław Niemierko

    Bolesław Niemierko

    PWN

    9788301157494

    17 x 24

    364

    miękka

    Pierwszy podręcznik z zakresu teorii diagnozy edukacyjnej! Książka prezentuje: * koncepcję diagnostyki jako nauki o rozpoznawaniu warunków, przebiegu i wynikach uczenia się; * główne pojęcia dyscypliny; * analizę i ocenę narzędzi diagnozy; * metody diagnostyczne oraz wyniki diagnozy osiągnięć ucznia i placówki edukacyjnej oraz poziomu

    Pierwszy podręcznik z zakresu teorii diagnozy edukacyjnej! Książka prezentuje: * koncepcję diagnostyki jako nauki o rozpoznawaniu warunków, przebiegu i wynikach uczenia się; * główne pojęcia dyscypliny; * analizę i ocenę narzędzi diagnozy; * metody diagnostyczne oraz wyniki diagnozy osiągnięć ucznia i placówki edukacyjnej oraz poziomu edukacyjnego kraju; * ewaluację w edukacji jako pochodną diagnozy; * ćwiczenia ułatwiające wdrożenie stosowania pojęć i zaleceń. Podręcznik jest przeznaczony dla: * studentów kierunków pedagogicznych i nauczycielskich; * pedagogów i nauczycieli pracujących w instytucjach edukacyjnych; * dyrektorów szkół, doradców metodycznych, pracowników komisji egzaminacyjnych i nadzoru pedagogicznego.

    czytaj więcej
    Produkt może mieć uszkodzone opakowanie, metkę cenową lub naruszoną plombę fabryczną opakowania.
    Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
    Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
      DIAGNOSTYKA EDUKACYJNA PODRĘCZNIK AKADEMICKI Bolesław Niemierko - PWN
      17,70 zł
      59,00 zł
      Taniej o: 41.3 zł (-70%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      DIAGNOSTYKA EDUKACYJNA PODRĘCZNIK AKADEMICKI Bolesław Niemierko

      Pierwszy podręcznik z zakresu teorii diagnozy edukacyjnej! Książka prezentuje: * koncepcję diagnostyki jako nauki o rozpoznawaniu warunków, przebiegu i wynikach uczenia się; * główne pojęcia dyscypliny; * analizę i ocenę narzędzi diagnozy; * metody diagnostyczne oraz wyniki diagnozy osiągnięć ucznia i placówki edukacyjnej ...

      Napisz swoją opinię