search
Udostępnij
Darmowa dostawa już od 100 zł
Pierwszy podręcznik z zakresu teorii diagnozy edukacyjnej! Książka prezentuje: * koncepcję diagnostyki jako nauki o rozpoznawaniu warunków, przebiegu i wynikach uczenia się; * główne pojęcia dyscypliny; * analizę i ocenę narzędzi diagnozy; * metody diagnostyczne oraz wyniki diagnozy osiągnięć ucznia i placówki edukacyjnej oraz poziomu
Pierwszy podręcznik z zakresu teorii diagnozy edukacyjnej! Książka prezentuje: * koncepcję diagnostyki jako nauki o rozpoznawaniu warunków, przebiegu i wynikach uczenia się; * główne pojęcia dyscypliny; * analizę i ocenę narzędzi diagnozy; * metody diagnostyczne oraz wyniki diagnozy osiągnięć ucznia i placówki edukacyjnej oraz poziomu edukacyjnego kraju; * ewaluację w edukacji jako pochodną diagnozy; * ćwiczenia ułatwiające wdrożenie stosowania pojęć i zaleceń. Podręcznik jest przeznaczony dla: * studentów kierunków pedagogicznych i nauczycielskich; * pedagogów i nauczycieli pracujących w instytucjach edukacyjnych; * dyrektorów szkół, doradców metodycznych, pracowników komisji egzaminacyjnych i nadzoru pedagogicznego.
Niedostępny
Darmowa dostawa już od 100 zł
Na razie nie dodano żadnej recenzji.