WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

PROBLEMY WCZESNEJ EDUKACJI 3/2015

PROBLEMY WCZESNEJ EDUKACJI 3/2015 - Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
search

PROBLEMY WCZESNEJ EDUKACJI 3/2015

Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego

9771734158206

16.8x24

148

miękka

Recenzowany półrocznik zatytułowany "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education" (ISSN 1734-1582) ukazał się po raz pierwszy w 2005 roku pod patronatem Polskiego Towarzystwa Pedagogicznego. Od numeru 2011/2 (14) pismo jest kwartalnikiem. Jest skierowane do środowiska akademickiego, metodyków, nauczycieli-praktyków, studentów z obszaru

Recenzowany półrocznik zatytułowany "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education" (ISSN 1734-1582) ukazał się po raz pierwszy w 2005 roku pod patronatem Polskiego Towarzystwa Pedagogicznego. Od numeru 2011/2 (14) pismo jest kwartalnikiem. Jest skierowane do środowiska akademickiego, metodyków, nauczycieli-praktyków, studentów z obszaru nauk społecznych i humanistyki oraz osób zainteresowanych podejmowaną tu problematyką. Artykuły naukowo-krytyczne prezentują głównie tematykę związaną z nurtem badań nad dzieckiem i dzieciństwem oraz wczesną edukacją. Założeniem redakcji jest powrót myśli nad wczesną edukacją do źródeł o szerszym charakterze, takich jak pedagogika ogólna, dydaktyka, pedagogika społeczna, socjologia edukacji, antropologia kulturowa, pedeutologia, psychologia, poprzez zamieszczanie w piśmie tekstów, które z tych dziedzin się wywodzą. Poszczególne numery PWE mają charakter monotematyczny (zob. Archiwum). Znaczna część artykułów drukowana jest w językach obcych: angielskim, słowackim, rosyjskim i in. Ustalone działy kwartalnika: "Rozprawy i artykuły", "Narracje i praktyki", "Recenzje i sprawozdania" pozwalają na publikowanie tekstów o zróżnicowanym charakterze, pisanych zarówno przez autorów uznanych, jak i mniej doświadczonych. Międzynarodowy skład Autorów jest dodatkowym gwarantem poszerzonego kontekstu analiz i interpretacji, płaszczyzną dialogu prowadzonego z różnych perspektyw badawczych i aksjologicznych.

czytaj więcej
Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
7,35 zł
20,99 zł
Taniej o: 13.64 zł (-65%)

POŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ. Mamy na stanie jesteśmy gotowi do wysyłki.

Wysyłamy w 24h + czas dostawy

14 dni na zwrot produktu

Koszty dostaw już od 8.90 zł

Darmowa dostawa już od 100 zł

Blik Przelewy24 GPay Visa Mastercard

Recenzje

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz swoją opinię

PROBLEMY WCZESNEJ EDUKACJI 3/2015

Spis treści ROZPRAWY I ARTYKUŁY Leah O’Toole, Cooperative learning in Initial Teacher Education: student experiences . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 7 Małgorzata Wójcik, W poszukiwaniu modelu praktyk nauczycielskich – z doświadczeń i refl eksji nauczyciela akademickiego (pedagoga praktyk) . . . . . . . . . . 21 Katarzyna ...

Napisz swoją opinię