Opinie o Nas

      MARKETING PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH Domański Tomasz Bryła Paweł

      PWE

      9788320818758

      162 x 237 x 13

      228

      miękka

      17,97 zł
      59,90 zł
      -70%
      Ilość :
      0 szt.

      Książka obejmuje problematykę marketingu produktów żywnościowych ze szczególnym uwzględnieniem branż: mleczarskiej, przetwórstwa mięsa i owocowo-warzywnej. Autorzy skupili uwagę na: teoretycznych aspektach marketingu żywności, strategiach wykorzystania środków unijnych przez polskich producentów, zmianach w wymianie handlowej Polski po wejściu d...

      redeem
      Kupując ten produkt możesz zebrać 1 punkt lojalnościowy . Twój koszyk będzie zawierał 1 punkt Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,20 zł .



      Ocena(0)
      • Polityka bezpieczeństwa
      • Dostawa
      • Zasady zwrotu

      Książka obejmuje problematykę marketingu produktów żywnościowych ze szczególnym uwzględnieniem branż: mleczarskiej, przetwórstwa mięsa i owocowo-warzywnej. Autorzy skupili uwagę na: teoretycznych aspektach marketingu żywności, strategiach wykorzystania środków unijnych przez polskich producentów, zmianach w wymianie handlowej Polski po wejściu do UE, konkurencyjności polskich produktów żywnościowych na rynku europejskim, przykładach strategii producentów i dystrybutorów na polskim rynku. Książka jest przeznaczona dla wykładowców marketingu, studentów kierunków ekonomicznych oraz praktyków gospodarczych.

      Książka poekspozycyjna lub końcówka magazynowa.
      Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia).

      Producent
      PWE
      EAN
      9788320818758
      Autor
      Format/Rozmiar
      162 x 237 x 13
      Ilość stron
      228
      Oprawa
      miękka

      Brak recenzji użytkowników.

      Napisz recenzję
      MARKETING PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH Domański Tomasz Bryła Paweł
      Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
      Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.

      20 innych produktów w tej samej kategorii:

      MARKETING PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH Domański Tomasz Bryła Paweł

      17,97 zł
      59,90 zł
      -70%

      Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

      Akceptuj Więcej informacji Odrzuć