Opinie o Nas

      CHŁOPI 2 Władysław Reymont

      Akant Ltd.

      9788389136206

      Reymont Władyslaw

      20.0x14.0

      415

      twarda

      4,80 zł
      12,00 zł
      -60%
      0 szt.
      Ilość :

      Książka, której nadano miano epopei chłopskiej, co znajduje swoje uzasadnienie we wnikliwym i wszechstronnym przedstawieniu polskiej wsi drugiej połowy XIX wieku. Na obraz ten składa się zarówno analiza stosunków społeczno - ekonomicznych, jak i opis wiejskich obyczajów i kultury. "Chłopi" nie są jednak wyłącznie syntezą polskiej wsi, ...

      redeem
      Za ten produkt nie ma punktów lojalnościowych



      Ocena(0)
      • Polityka bezpieczeństwa
      • Dostawa
      • Zasady zwrotu

      Książka, której nadano miano epopei chłopskiej, co znajduje swoje uzasadnienie we wnikliwym i wszechstronnym przedstawieniu polskiej wsi drugiej połowy XIX wieku. Na obraz ten składa się zarówno analiza stosunków społeczno - ekonomicznych, jak i opis wiejskich obyczajów i kultury. "Chłopi" nie są jednak wyłącznie syntezą polskiej wsi, ale niosą także wyraźne przesłanie - przedstawiają egzystencję człowieka w ścisłym związku z przyrodą.


      Producent
      Akant Ltd.
      EAN
      9788389136206
      Autor
      Reymont Władyslaw
      Format/Rozmiar
      20.0x14.0
      Ilość stron
      415
      Oprawa
      twarda

      Brak recenzji użytkowników.

      Napisz recenzję
      CHŁOPI  2 Władysław Reymont
      Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
      Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.

      Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

      20 innych produktów w tej samej kategorii:

      CHŁOPI 2 Władysław Reymont

      4,80 zł
      12,00 zł
      -60%

      Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

      Akceptuj Więcej informacji Odrzuć